Todays plan

Är väl egentligen inga alls, eller dem är inga alls. Vädret är väl sådär idag men det känns bara skönt tycker jag. Jag hade tänkt att jag skulle se någon film idag och äta lite glass, hihi :)

Berättade jag om att jag fick brännskador i helgen? Då menar jag inte brännskador från solen heller utan riktiga brännskador.
Jag fick blåsor under hela fötterna och på sina ställen spräcktes skinnet upp också, fy farao vad ont det gjorde! Jag kunde för tusan inte gå och jag gick långsammare än en sköldpadda och konstigare än dem konstigaste.
Nu kan jag i alla fall gå normalt och blåsorna är så gott som borta.
Ibland gick någon blåsa sönder och att gå på fötterna då, aj!
Det bevisar bara ännu en gång hur tunt skinn jag verkligen har och det är inte alls roligt.

Kommentarer
Postat av: amanda

aj aj

2009-07-07 @ 10:23:14
URL: http://prinsessaigefle.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Igår har jag dragit igång Veckans blogg, om du är intresserad att vara med är det bara för dig att du anmäler dig i inlägget "Veckans blogg" Det vore kul om du i alla fall var med. Lycka till!

Kram

2009-07-07 @ 10:54:11
Postat av: Rebecca

Igår har jag dragit igång Veckans blogg, om du är intresserad att vara med är det bara för dig att du anmäler dig i inlägget "Veckans blogg" Det vore kul om du i alla fall var med. Lycka till!

Kram

2009-07-07 @ 10:54:28
URL: http://enfliickasdagbok.blogg.se/
Postat av: Third Blog

aj aj aj, usch låter inte alls särskilt skönt! hoppas det är helt bra nu då! :)

2009-07-07 @ 11:35:19
URL: http://thirdblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0