Tånaglarna har fått färg


Nu är tånaglarna målade
för första gången den här sommaren. Jag tog svart med glitter i, tycker den var lite coolt. Nästa gång ska jag ta en ball färg, typ lila :P Eller orange. Orange hade varit skitsnyggt att ha, jag måste införskaffa mig ett oranget nagellack.

Jag gillar inte att ha färg på naglarna, fransk manikyr går bra men allt annat är bara blä. Jag vet inte varför egentligen, jag gillar det bara inte. Men tånaglarna får mer än gärna ha lite färg (eller mycket för den delen.) Det är lite skumt det där. :P

Kommentarer
Postat av: sofie

sv; jaa de hoppas jag med :)<3

2009-07-12 @ 22:33:25
URL: http://soooofieeee.blogg.se/
Postat av: Angelica L

God morgon :D

Kram

2009-07-13 @ 09:25:42
URL: http://angelicalarss0n.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Här va det barfota som gäller ser jag;)På sommaren tycker jag fossingarna ska va målade!Det är bara ett måste tycker jag:)

2010-01-02 @ 14:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0