It's a sunny day

Godmorgon på er! Jag hade egentligen tänkt att gå upp tidigare men det verkar som att jag behövde sova mer än vad jag tänkt mig, hihi :)

Det känns skönt att vara hemma igen även om det var roligt på festivalen. Men riktigt dusch och säng är alldels för bra.
Solen lyser även idag, men jag tror jag behåller kläderna på och håller mig undan ifrån solandet ett par dagar, det känns som att det röda behöver få lägga sig och även att min hud får vila. Att bli bränd är ju ändå trots allt en varning ifrån kroppen.

Jag ska bara ta det lugnt idag och så får man väl se vad som händer framemot eftermiddagen, planer kan ju ändras så plötsligt ;)
Ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: fian.

Komiskt att jag går in på kellys blogg, ser att hon länkat wille, går in på hans, kommentarerna kommer fram , jag klickar på en länk & får upp emilias syster ^^ haha.

2009-07-06 @ 12:40:57
URL: http://rosaconverse.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0