Back to life again

Hej vänner! Haft en bra helg?
Nu är jag hemma igen och har så varit i cirka två timmar men inte har jag fått något vettigt gjort för det, låg och vilade någon timme för jäklar vad trött jag är. Festivalliv är uttröttande helt enkelt. Men jisses vad roligt vi haft och herregud så mycket som har hänt.

Det hela började lugnt i fredags och vi gick inte in på festivalområdet, sedan när det är läggdags så visar det sig att dosan som man låser upp bilen med (heter det fjärrlås?) har fått fukt i sig och det går inte att stänga av larmet, det gick att komma in i bilen manuellt (nyckel i dörrlåset) men för att kunna starta bilen var man tuvungen att stänga av bilen. Det löser sig inte den kvällen och vi beslutar att sova på det och se om dosan kanske torkat till morgondagen. Det hade den, visserligen, men det funkade inte i alla fall. Tommy har i alla fall kommit på en lösning och med två andra elektriker med oss och en annan vän med kablar och krabbel så löser sig det hela. Men tommy var inte nådig kvällen innan alltså.

Vidare hade vi bestämt att äta på uteservering vid lunch och sedan sticka till havet hela dagen. Jäääklar vilken solbränna allihopa fick. Det värsta med min solbränna är dessutom att det bara är på framsidan av kroppen. Jisses då. Alla är jäkligt röda och det ser ju för roligt ut ändå.
Kvällen var riktigt rolig och bjöd på Scotts, Lars kritserz, arvingarna och hör och häpna, tommy roos. Nej, inte min pojkvän, ett band.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0