September



Jag blev brunett igen! Jag var så himla trött på utväxten så vips så bestämde jag mig för att bli brunett och i samma veva skulle lillasyster färga sitt hår blont blont. Det blev riktigt ljust, men det försvann liksom? Senare blev även hon brunett, men en fågel har viskat i mitt öra att hon vill ha tillbaka sin gamla färg. Dock tycker jag hon passar super i det bruna.
Hösten första utgång skedde i september! Woho! Dock var jag besviken över min klädsel och den utgången var verkligen en sån där "usch, jag har inget att ha på mig" Men jag har ju gjort några mer lyckade nu i alla fall! Många fler utgångar blev det under september oxå.
Jag ger er även en bild på min händiga man ;)

Vad hände i erat september?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0