Måndag igen

Hej vänner!
Först måste jag bara säga tack alla söta för alla fina kommentarer under helgen! Så himla rara är ni!
Helgen har varit farfylld, minst sagt. Lördagen började med att jag hjälpt pojken städa ur hans firmabil och när jag skulle torka inredningen med något medel så vart det ett big misstake! Tommy säger att det inte är någon fara och att det inte är alls starkt, vad händer då mig? Joo, skiten spräcker hål på mitt skinn på fingrarna och fy tusan vad det svider! Aj! Det har nu blivit bättre och slutat svida men det är fortfarande sårigt. Not good.
Senare på kvällen blev det utgång och jösses vilken kväll! Så mycket hände under en och samma kväll! Det började med blåmärken och hejfaderutta och slutade med både det ena och andra! Jaa, jag säger då det. Nåväl...
Somnade halv fem den natten så söndagen var jag allmänt trött och tommy oxå så den spenderas mest i slapparhetens tecken..
Vad hände hos er i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0