I'm sick

Hej vänner!
Igår när jag vaknade hade jag tappat rösten och jag kände hur det smärtade i halsen. Som om någon drog med rivjärn eller liknande.
Jag hade så ont så jag inte kunde hosta ordentligt för då fick jag blodsmak i munnen. Vissa stunder kändes det som att man skulle spy och jag fick äta mycket lite och mycket mycket sakta.
Till kvällen blev det bättre i alla fall och idag har jag fortfarande smärtande huvudvärk, vilken gör att man knappt kan resa sig upp utan att det smäller till, så ni kanske förstår att jag mest bara velat ligga ner, vilket jag oxå kommer att göra idag.
Jag har fortfarande hosta men idag är det bara lite rivigt i halsen.
Feber har jag oxå så det är om vartannat kallt och varmt.
Jag blir nästan aldrig sjuk, men när jag blir det verkar jag bli det rejält och får allt på en gång som en bomb.
Nåväl, nu vet ni i alla fall varför jag inte orkar sitta här, men jag ska nog bli frisk alltid!
PussPuss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://tavlingsdags.blogg.se/2008/december/dunder-tavling-alla-vinner.html#comment



MISSA INTE DENNA TÄVLING FÄR ALLA VINNER NGT. MASSA TOPP-PRISER!!!

2009-01-06 @ 12:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0