Godmorgon Torsdag

Oj! Det är redan torsdag, herrejösses vad veckorna börjar gå snabbt.
Jag och pojken hade tänkt att gå på bio i helgen men det blev visst skit av alltihopa. Fanns inte riktigt någon film vi ville se och den filmen jag ville se kostade 100 spänn! Det är ju inte vetigt, näe då skippar jag hellre.
Vet inte riktigt vad som händer i helgen nu, men det visar sig väl. :)
Jag ska snart ge mig ut på promenad annars händer det inte så mycket mer idag.
Det ser nästan ljust ute idag men det ser fortfarande tråkigt ut, det är i alla fall inte lika grått som igår.
Dags att lägga benen på ryggen!

Kommentarer
Postat av: Jacks mamma

Erkän att du inte vill lägga pengaran på bio bara för att du ska köpa något klädesplagg istället haha ;). Tänkte förresten höra om du hade lust att ses en dag..updata lite ;) Ha en bra kväll!

2009-01-29 @ 18:14:29
URL: http://jacksmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0