Gästinlägg.

Japp min kära syster skrev ett gästinlägg på min blogg som ni kan hitta på elinlorentzon.blogg.se
så nu är det min tur (:

Ika gjorde grejen o la ut massa bilder på mej men jag tänkte istället tala om för er vem ika är eftersom man faktis inte vet det jag vet... typ :P

5 Saker ni inte visste om ika

1.Jag o ika har alltid stått varanndra väldigt nära när vi var små lekte vi alltid tillsammans och det var en av sakerna jag tyckte va jätte kul!
Men när vi då lekte med lego tex så efter ett tag ville hon alltid ta pause o jag visste ju va det innebar vilket var så att hon ville inte leka mer o sa att vi skulle ta pause bara för att hon inte ville göra mej ledsen. Men denna pausen innebar alltid att vi inte fortsatte leke och ofta var det så att jag fick städa upp själv oxå, men inte alltid.

2. När ika va liten o någon gjorde henne ledsen var det oftast bara jag som kunde trösta henne vilket jag alltid va väldigt stolt över även om jag själv oxå började gråta ^^

3. Men en av grejerna som ika är bra med det är att shoppa med henne!
Hon säger alltid vad hon tycker vilket är bra, men om vi går in i en affär så är jag färdig på typ 10 min medan ika går o kolla på varje plagg som finns vilket gör att ohn alltid hittar massa fina saker till mej vilken är toppen! :)

4. När man vill ha datorn efter ika så får man alltid vänta minst 5 min men oftast mer innan man får den för hon fortsätter alltid att spela mer eller läser fler bloggar.

5. Ika kan bli jätte sur o när hon är sur går det aldrig att prata med henne o det märks när man kommer in i ett rum o hon är där o är sur för det är alltid dödstyst. xd

detta var allt från mej det va något ni inte visste ^^



Det finns inga bilder på denna datan o jag gillar bilder så det får bli en bild på en kossa :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

De är ju inte så att de som känner ika vet de lr så :P

2009-01-23 @ 09:15:45
URL: http://gummibollen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0