Underbara fredag

Hej vänner!
Idag är det fredag och solen skiner och det ser alldels underbart, riktigt glad blir man. Dock är det några minusgrader men det får man överleva nu när det är så fint väder. :)
Som om inte det vore nog så är tommypojken ledig idag för det var nämligen så att igår när jag och syster var och simmade så träffade vi på bokis, tommys kompis a la arbetskamrat, och så säger han att tommy ska vara ledig idag, där står jag och känner mig som ett fån för att jag inte visste något om detta.
Jag blir arg på honom för att han inte berättat för mig och så får jag höra det från hans bästa vän.
Men när han sedan kommer hem till mig visar det sig att han skulle överraska mig imorgon (idag) när klockan ringde och han inte skulle åka till jobbet. Synd bara att allt blev förstört, men lika glad blev jag för att vi kan ha en mysdag idag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0