PMS = ?

Jag hittade en rolig lista där PMS betyder en hel drös med olika saker, dem flesta är ganska roliga och många kan stämma i flera fall. ;)


1. Pass My Shotgun (Skicka mig min pistol)

2. Psychotic Mood Shift (Psykotisk humörsvängning)

3. Perpetual Munching Spree (Oändligt tillstånd av mumsande)

4. Puffy Mid-Section (Plufsigt mellan-parti)

5. People Make me Sick (Folk äcklar mig)

6. Provide Me with Sweets (Förse mig med godis)

7. Pardon My Sobbing (Ursäkta mitt snyftande)

8. Pimples May Surface (Finnar kan dyka upp)

9. Pass My Sweatpants (Skicka mig min mjukisbyxor)

10. Pissy Mood Syndrome (Pissigt humör syndromet)

11. Plainly; Men Suck (Helt enkelt, män är hopplösa)

12. Pack My Stuff (Packa mina grejor)

13. Potential Murder Suspect (Potentiell mordmisstänkt)


Kommentarer
Postat av: Natalie

Kika in min blogg och lämna en kommentar på dagens fråga! Behöver lite hjälp =)

2009-02-21 @ 14:02:54
URL: http://nataliieeriksson.blogg.se/
Postat av: yrivybueo

Ukesu vi, ditalaqiwo opo, qebafe ihike opuq axekaker, muvomuz!!

2012-10-16 @ 08:49:10
URL: http://www.enanuqahe.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0