Tiden har stått still

Nej, det har inte hänt mycket här.

Jag har varit på kalas, bjudit till kalas, njutit i solen, umgåtts med vänner, familj och pojkvän, busat med katten, sökt jobb, fikat, lagat mat, promenerat, köpt påskägg och givit bort, druckit vin, sett när andra vinglat och blivit rädd, sett några bra filmer, myst, planerat min födelsedag och skrivit köpelista till födelsedag, sett någon börjat röka och förändra sig själv till ett läskigt stadie, pratat i telefon, ätit glass, skickat sms, försökt klura ut vad folk har köpt till mig (mest min pojkvän) och levt.

Men nu ska jag ta mig tillbaka och ge er massor av bra läsning!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tihi :D

2009-04-08 @ 10:38:47
URL: http://gummibollen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0