I tristessens hetta

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
Två användbara och tre-fyra som är skräp.
Vilken svordom använder du mest?
Fuck you eller fan.
Äger du en Ipod?
Nej.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Oftast 07.15 så slipper dagen rinna bort!
Hur många resväskor äger du?
Någon enstaka tror jag.
Använder du flip flops även när det är kallt ute?
Nej, men på sommaren.
Var köper du dina matvaror ifrån?
Ica eller netto.
Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?
Beror på sammanhanget.
Vilken var den senaste filmen du såg?
Jag vet inte riktigt.
Har någon av dina vänner barn?
Ja.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
En middag till min pojkvän!
Har någon någonsin kallat dig lat?
Det händer hela tiden.
Tar du medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nej.
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
En jag har fått av tommy med hans egna kärlekslåtar.
Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?
Chokladmjölk, men helst ingen mjölk alls.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Jag tror inte det.
När var senast någon stötte på dig?
Igår!
Vad åt du till middag?
Jag har inte ätit någon middag än.
Använder du huvtröjor?
Njae, bara som myströjor hemma.
Kan du vissla?
Jaa men inte till någon låt eller sång.
Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Nej.
Vem var den senaste som ringde dig?
Fredrik
Vilken är din favoritattraktion på ett nöjesfält?
Jag vet inte riktigt, något blött kanske? :P
Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
Jaa.
Vilket riktnummersområde befinner du dig i?
0371
Tittade du på tecknat när du var liten?
Ja, en hel del.
Hur stort är ditt närmsta köpcentrum?
Jag har inget "närmsta".
Hur många syskon har du?
Två stycken.
Är du blyg inför det motsatta könet?
Inför nya människor, jaa.
Vilken film kan du alla replikerna till?
Grease och Monsters inc
Äger du några band-t-shirts?
Jaa.
Hur många stolar står runt ditt köksbord?
Jag äger inget köksbord.
Läser du för skojs skull?
Jajamensan!
Pratar du några andra språk?
Engelska och lite av lite andra språk.
Diskar du din egen disk?
Nej, jag använder diskmaskinen.
Har du gråtit offentligt?
Ja.
Har du en stationär dator eller en laptop?
Stationär.
Försöker du alltid lära dig nya saker?
Ibland.
Vill du ha några tatueringar eller piercingar?
Nej, inga tatueringar här inte.
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Nej, men det är en gentlemantisk gest.
Kan du kasta macka?
Jaa, men jag äter den hellre.
Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej.
Vem har du med på BIOn?
En vän eller pojkvän.
Vem var din favoritlärare?
Ola was!
Vad har du för väder?
Sol sol sol!
Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar?
Njae, jag vet inte.
Har du en blogg?
Nej, absolut inte.
Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet?
Svenska och psykologi.
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Att man har tillit.
Har du någonsin blivit attraherad av en oattraktiv?
Ja.
När sov du senast på golvet?
Jag minns inte, var nog längesedan.
Vilken är din favoritdrink?
Jag har inte smakat tillräckligt många för att avgöra det.
Gillar du din boendesituation?
Helt okej.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
7-8 kanske?
Äter du frukost dagligen?
Ja, för det mesta.
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Nej, men det är roligt när det händer något.
Hamnade du ofta i trubbel för att du pratade under lektionerna?
Bara på samhäll.
Vilken är din favoritfrukt?
Kiwi.
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nej.
Hur gammal blir du din nästa födelsedag?
21, men jag nöjer mig med mina nyss fyllda 20.
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Jaa, relativit.
Tror du på liv på andra planeter?
Jaa, absolut.
Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Jag vet inte.
Tror du att gud är en man eller kvinna?
En man, helt klart.
Vad var det senaste du åt?
En godisbit.
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller det motsatta?
Med det motsatta tror jag.
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Jag skulle egentligen blivit en Erik, men ops, det blev en tjej. Jaha, hon får väl heta Erika då.
Gillar du senap?
Inte överdrivet, nej.
Vad säger du till dig själv när allt blir svårt?
Du kan bättre!
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Jaa, det hade varit spännande.
Sover du på sida, mage eller rygg?
Sida och ibland mage.
Har du någonsin köpt något från ebay?
Nej.
Tycker du om att krama folk?
Ja, det är mysigt.
Skulle du säga att du är trendig?
Jodå, ibland.
Äger du en digitalkamera?
Nej, ingen egen.
Om  någon som du inte var intresserad av bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
Oftast äckligt fula personer som frågar mig och jag gillar det inte. Jag blir arg.
Vilken är din favoritkaraktär i star wars?
:S
Stör det dig om någon säger att de ska ringa, men inte gör det?
Nej, så länge dem inte kommer med lama ursäkter.
Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?
Många många många.
Tycker du att du är attraktiv?
Absolut!
Vad är du allergisk mot?
Pollen, pälsdjur, nyklippt gräs m.m
Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser?
Inget för mig och andras ensak.
Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
Aldrig.
Om du hade varit född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Som sagt, Erik.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Dåligt samvete för kött, vilken fråga xD

2009-04-21 @ 09:47:53
URL: http://gummibollen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0