Stjärnornas konstiga bebis namn

1 Bronx Mowgli

Ansvariga föräldrar: Ashlee Simpson och Pete Wentz.

2 Zuma Nesta Rock

Ansvariga föräldrar: Gwen Stefani och Gavin Rossdale.

3 Sunday Rose

Ansvariga föräldrar: Nicole Kidman och Keith Urban.

4 Honor Marie

Ansvariga föräldrar: Jessica Alba och Cash Warren.

5 Ignatius Martin

Ansvariga föräldrar: Cate Blanchett och Andrew Upton.

6 Montana

Ansvariga föräldrar: Frank Andersson och Jeanette Kindblom.

7 Hiro

Ansvariga föräldrar: Sara Löfgren och Andreas Olavi.

8 Orion

Ansvariga föräldrar: Chris "Mr Big" Noth och Tara Wilson.

9 Mingus

Ansvariga föräldrar: Tilde Fröling och Magnus Lindqvist.

10 Clementine

Ansvariga föräldrar: Ethan Hawke, och Ryan Shawhughes.

Stackars barn säger jag bara! Alltså Zuma Nesta Rock? Hur kom dem fram till det egentligen? Helt påhittat och rock? Jag förstår att man vill att ens barn ska heta något ovanligt, men man vill ju samtidigt att det ska vara fint, eller?
Mingus låter dessutom mer som ett smeknamn som man skulle kunna tänka kalla ungen för den är liten, tänk när han är åttio å folk säger mingus, låter mer som ett smeknamn på magnus. Kanske var det det magnus lindqvist ville?
När jag får barn får dem i alla fall heta ett vanligt namn som är fint. Sen får hur många som helst heta det, det kvittar mig.


Kommentarer
Postat av: Linda

Absolut, det finns väl gränser?Det värsta är ju Ashlee Simpsons sons namn. Stackars ungar. Ge dem hellre ett namn de INTE blir retade för!

2008-12-29 @ 20:38:34
URL: http://lillyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0