Januari



Det stora som hände under januari var såklart att jag och Tommy blev tillsammans. Vi träffades sommaren innan och lärde känna varandra och vi kom även bort ifrån varandra och hade inte kontakt på ett bra tag men sen träffades vi mer och mer och sedan i januari blev vi tillsammans. Så nu snart har vi varit tillsammans i ett år. Lycka!

Min mobil som jag fick i julklapp pajade oxå X antal gånger. Jag fick lämna in den på service och det har aldrig hänt mig förut men så blev det i alla fall. Så jag var utan mobil i två veckor eller mer, jag minns inte riktigt. Utan mobil har jag inte varit sen jag var tretton då jag fick min första mobil, men det gick bra. Alla fick ringa till mig istället och det var ju mycket roligare.

Det hände inte så mycket mer under januari, jag hade ju fullt upp med att vara nykär, haha ;)
Vad hände under erat januari?

Kommentarer
Postat av: Syster

En dansk förgrep sig på mig!

2008-12-22 @ 18:18:31
URL: http://lorentzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0