Februari



Bilder i mitten visar när jag hade en lite eksem period. Ni kanske inte ser men hela mitt fejs är fullt av små prickar här och där så då fick man gå runt och vara lite små ful. Men även jag överlever det.
Jag får mina små utslag då och då, ibland vet jag varför, ibland vet jag inte. Men det är bara att ta sig igenom det och försöka motverka det på bästa sätt.
And hey, jag är van. Jag föddes praktiskt taget med eksem och utslag.
Första bilden är från årets första festa detta år. Inte den roligaste festen och inte heller den tråkigaste heller, men inget finns det heller att berätta om den.



Jag gick fortfarande i skolan och tvingades alltid att bjuda Emilia på fika då hon oftast inte hade några pengar med sig eller var för snål för att köpa. Men som den snälla storasystern jag är brukar jag aldrig påpeka detta.
Melodifestivalen.
Vi hade våra sammankomster hos granen och ibland efteråt blev det singstar. Snacks och gott hörde såklart till.



Alla hjärtans dag.
Jag fick ett alla hjärtans dag kort av Tommy helt otippat och jag blev helt klart överraskad, jag satt och skrek, skrattade och visste inte vad jag skulle göra över ett kort i en halvtimme.
Mitt allra första alla hjärtans dag kort. (Från föräldrarna räknas inte.)
Senare samma dag bjöd han ut mig på resturang och vi hade det supermys.



Vad hände i erat februari?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0