Blev utmanad igen!

3 saker jag skäms över
- Mitt omdöme under förra året
- Mitt ärr på näsan
- När jag spiller mat på mig själv

3 saker jag är stolt över
- Mina små fötter
- Mina otroliga kunskaper i allt
- Att jag är bäst på att gå i klackar

3 saker jag vill göra 2009
- Få ett jobb
- Flytt ihop med Tommy<3
- Shoppa i massor

3 händelser 2008 jag aldrig kommer att glömma
- När jag och Tommy blev tillsammans<3
- Studenten
- Finanskrisen
3 saker jag inte riktigt kan klara vardagen utan
- Käranden och vänner
- Bloggen
- Tandborste

3 personer jag avundas
- Min syster, ni anar inte vad hon har lyckats med. Hon är så mycket bättre än mig!
- Tommy, han har ett hjärta av guld. Snällaste personen som finns.
- Britney Spears, vadå? Hon har tagit sig igenom mycket och har mycket pengar.

Nu utmanar jag Sofia, Emilia, Elin (igen!) och alla andra som läser! Länka gärna till mig så man får läsa :)

Kommentarer
Postat av: Syster

<3

2008-12-04 @ 17:36:27
URL: http://lorentzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0