Allt&Inget

Ska vi köra på en rolig lista? Yes!

Vem tillbringar du minst två timmar med i dag? Tommy eller familjen.
Vilken är den senaste filmen du sett? The bodyguard ( Och nej Marina, jag såg inte att du sett den i förrgår eller när det nu var, den gick på tven igår. ;) )
Bästa filmen? Monsters inc eller grease. 
Hur löd det tredje senast sms:et du fick? "Jaa... Jag kan ju fan inte bestämma mig."
Föredrar du att ringa eller skicka sms? Jag gillar att ringa och prata i telefon men man har inte alltid ork eller tid till det.
Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag jobbar med en trivsamt jobb i en affär, jag och tommy har både förlovat oss och fått något barn.
Vad skrämde dig om natten som barn? Mörker och gubbar.
Hur stor är din säng? STOR!
Sover du med eller utan kläder på dig? Det är olika.
Kan du spela poker?
Joo, det kan jag väl.
Är du en beroendemänniska? Jag tycker om närhet och sällskap men är ytterst självständig.
Vem träffade du senast? Pappa.
Vad har du närmast dig just nu som är rött?
En penna eller två.
Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej, det vore ju lite komsikt i såna fall.
Dansar du i bilen? Oja, jag och tommy kör hårt på det.
Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej :(
Sover du på någon särskild sida? Jag tycker om att sova med ansiktet mot väggen, på sidan. Eller i tommys famn :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0