Tre böcker


Tre böcker jag nyligen läst, Attentatorn, Exit Kalahari och Marshmallows till frukost.



Attentatorn - Här får man följa dagarna innan ett mord ska ske på rysslands tsar. Ganska dryg bok tycker jag, händer inte mycket dagarna innan och man bara maler och maler utan att det ens blir lite spännande.

Exit Kalahari - En sann berättelse om två smålands tjejer som åker ut på safari i afrika. I denna boken var det spännande i mitten, före och efter det var boken totalt död. Den hade kunnat vara så mycket bättre.

Marshmallos till frukost - Här får man följa Kendra som flyttar från Australien och den hon älskar mest. Hon får två bonusbarn och en massa problem på köpet när hon flyttar in i sin nya lägenhet. Riktigt bra bok tycker jag, och man undrar hela tiden, kommer hon flytta tillbaka till Australien och mannen hon älskar?

Kommentarer
Postat av: SOFIA

Tack för din värmande kommentar fina du! Ta hand om dig och ha en fin dag! KRAM

2011-12-11 @ 16:04:20
URL: http://bysofia.se
Postat av: Josefin S. {foto&vardag}

Riktigt snygg blogg, headern är ursnygg! :o Ska vi göra ett bloglovin'-byte? :) Kommentera gärna min blogg också! Kram! :')

2011-12-11 @ 17:31:45
URL: http://sevendaysofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0