Lördag

1. De 3 senaste köpen jag gjort är mönstrade klänningen från ellos, nellyfyndet och boots.
2. Den största kändis jag har nummer till i mobilen är jag!
3. Det senaste jag googlade ordet much.
4. Mitt absolut sämsta köp någonsin det var länge sen jag köpte något dålig, så jag kommer inte ihåg faktiskt.
5. I min handväska har jag just nu plånbok, nycklar, headset, kvitton, näsdukar, deo, halstabletter.
6. Min favoritgata i världen är jag jag tror inte jag har någon...
7. Mitt signaturplagg är klänning!
8. Det absolut finaste/dyraste i min garderob är ingen aning, ett par skor kanske?
9. Jag är beroende av tommy<3
10. Min personliga stil kan beskrivas med dessa tre ord: enkelt, sött, detaljrikt.
11. Om jag bara fick shoppa i en affär skulle jag välja H&M eller Gina Tricot
12. Jag har aldrig köpt något från Monki
13. Jag fyndar bäst på reor?
14. Om jag fick ärva någons hela garderob skulle jag välja Whitney Port
15. Mitt nästa stora inköp stövlar eller en jacka.
16. Min stilikon är Whitney ort, Lauren Conrad, Kate Moss
17. I min skosamling har jag mest partyskor!
18. Min drömväska är har ingen drömväska, är inte så mycket för väskor.
19. Varje månad shoppar jag för alldels för lite!
20. På nätet shoppar jag helst just nu från hm.com
21. Min favorit-modeblogg är therez.se
22. Jag är som snyggast när jag är med mina nära och kära.
23. Om jag vill ha smakråd så frågar jag mina systar eller tommy.
24. Mitt hår är fejk ;P
25. Mitt drömjobb är att ha en egen kollektion/design.


Och med detta säger jag GOD MORGON!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kul lista ju :)

kanske snor den sen ;)

2009-11-21 @ 12:49:15
URL: http://gucciime.blogg.se/
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

roligt att läsa svaren =)

2009-11-21 @ 13:40:10
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0