Lovar du...

Hittade en rolig, men lång lista...

Lovar du att vara ärlig? Ja

Du heter: Erika

Smeknamn:  ika, ikis, ikisen m.m

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Ingen speciell faktiskt, räcker nog att den är sorglig.

Beroende av: Uppmärksamhet

Vad tror folk om dig?: Jag vet inte? Glad å tråkig kanske? Troligen lat och ansvarslös oxå.

Stämmer det?: Ja och nej. Folk vet inte hur mycket man kämpar så det kvittar vad man gör, jag är den jag är!

Vad får du oftast komplimanger för?: Ögon och rumpa ;)

Vad säger du för att imponera på någon?: Jag är bara mig själv.

Hur imponerar man på dig?: Mycket humor, lite utstickande och folk som har sina fötter på jorden.

Brukar du skratta för dig själv?: Oja!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Ett förbannat tråkigt "mm". Hate it!

Var bor du?: I småland :)

Trivs du där?: Joo, men jag vill bort till något nytt!

Äger du några converse: Ja, ett par gröna.

Sprit, cider, vin eller öl: Cider och vin funkar fint.

Brukar du bli för full: Brukar å brukar, det har hänt.

Vad har du för mobil operatör: Telia

Är du allergisk mot något: Pollen och pälsdjur.

Har du haft sex idag: Haha, nej

Hur svarar du i mobilen: Oftast "Hallå"

Vem ringde du senast?: Tommy

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att han skulle snabba på.

Antal timmar sömn inatt: Typ nio timmar

Sov du ensam: Nej med tommy ♥

Brukar du komma i tid: Jaa, avskyr försenat folk.

När mår du bra: När jag får vara jag bland dem jag tycker om.

När blev du fotad senast: I lördags.

Hur känner du dig nu: Lite seg.

Vanligaste färg på dina kläder: Svart
Vad tycker du om fötter: Lite småäckligt

Vad saknar du: Ett jobb!

Hade du en bra kväll igår: Mysig hemmakväll, underbart!

Favorit dryck på morgonen: Oboy eller jucie

Rakar du benen: Ja

När brukar du oftast gå och lägga dig: Vid 22-tiden

Är du blyg?: Ja ibland

Sysslar du med någon idrott: Nej

Vill du hellre ha mail än brev: Ja för snabbhetens skull, men roligare med riktiga brev.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nja

Har du spytt offentligt: Haha, ja, det har jag. När jag var liten och gick i skola.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Testa allt som inte tjejer kan!

Är du nöjd med ditt liv: Jaa, jag är nöjd och hoppas bara att det utvecklas till det bättre.

Är du bortskämd: Jaa, med kärlek och omsorg.

Vad gör du i morgon: Njuter ;)

Vad är det värsta du vet?: Människor som skadar djur och barn, baktalar folk och gör människor illa pga avundsjuka

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: Jag slösar väl aldrig?

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Nej du, jag vet inte

Vad längtar du till?: Vår, sol, värme, sommar. Tack!

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja verkligen ♥

Vad använder du för shampoo?: Många olika

Vad är det finaste du fått?: Tommy!

En speciell dag du minns: Oj, det finns så många så jag kan itne välja!

Hur gammal är du: 19 fyller 20 om några veckor

Tycker du om någon just nu: Ja såklart

Du samlar på: skor :P

Gröna eller röda äppeln: Knallgröna

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Tommy eller fia

Vilken tid gick du upp idag: runt nio

Har du sovit i din egna säng inatt: Ja

Har du strumpor på dig nu: nej

Är det okej att gråta: Absolut

När grät du senast: Jag vet inte

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Flytta.

Bär du glasögon eller linser: Nej, hon med perfekt syn sitter här ;)

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej

När går du upp ur sängen en helgmorgon: nio-tio kanske.

Har du piercing: Hål i öronen.

Vill du gifta dig: Självklart

Vill du ha barn: Absolut

Solar du ofta: På sommaren när det är sol, jaa

Är du bra på att laga mat: Bäst!

Är du flygrädd: Nej

Hur vig är du: Hyfsat

Är du musikalisk?: Nope

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten

Vilken är din favoritglass: Någon från Ben & Jerry´s

Tror du på ett liv efter döden: Ja

Tycker du om sushi: Nej fy

Vad äter du helst när du ser på film: Godis, chips, dip

Bor dina föräldrar tillsammans: Jaa

Har du tandläkarskräck: Njae, lite obehagligt är det allt

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kväll

Vilken ögonfärg har du: Blågröna

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja det är inget att rekommendera.
Biter du på naglarna: Nejnej

Röker du: Nej

Hur ofta tränar/motionerar du: Jag promenerar nästan varje dag och simmar.

Senaste låt du hörde: Haha, ingen aning!


Kommentarer
Postat av: Jennie & Exxa

Tack, vad gullig du är!

Vilken härlig lista!!

2009-03-23 @ 11:43:10
URL: http://www.exxa.se
Postat av: linnea

Oj det var allt en lång och härlig lista:D

Hur mår du då?

2009-03-23 @ 13:50:07
URL: http://neea.blogg.se/
Postat av: Agge

Svar: Ja, det tror jag. ;P För du bor väl inte i norrland? :)

2009-03-23 @ 14:52:13
URL: http://agge1.blogg.se/
Postat av: vendela

(: du är söt.

2009-03-23 @ 16:01:45
URL: http://vendellas.blogg.se/
Postat av: vendela

sv, naj! det är ju det som är bra med våren! linne+skinnjacka är det bästa!

2009-03-23 @ 16:16:08
URL: http://vendellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0