Nu och då

Du som liten
1. Vad hette din första bästa vän? Hanna, men vi blev inte vänner mycket längre.
2. Vad hette din första kärlek? Haha, ingen aning. Säkert någon i min klass :P
3. Vilken var din favorit rätt? Falukorv och gurka!
4. Vilken var din favorit färg? Rosa.
5. Vart bodde du? I huset som jag sitter i.
6. Vad tyckte du var det bästa som hänt? När jag fick min cd-spelare! Lycka!
7. Vad tyckte du var det värsta som hänt? haha, inget jag nämner här.
8. Ville du bli när du blev stor? Ingen aning.
9. Vilket godis tyckte du bäst om? Små godisaskar och hemkola ;)

Nu
1. Vad heter din bästa vän? Som i bästis, fia.
2. Vad heter/hette din senaste kärlek? Han heter fortfarande tommy ;)
3. Vilken är din favorit rätt? Pasta eller kålpudding.
4. Vilken är din favorit färg? Rosa och svart.
5. Vart bor du nu? I samma gamla hus.
6. Vad tycker du är det bästa som hänt? ojoj, det finns nog en hel del.
7. Vad tycker du är det värsta som hänt? Jaa, finns nog en hel del där med skulle jag tro.
8. Vad vill du bli? Oj! Finns många drömmar och saker jag skulle kunna tänka mig.
9. Vilket godis tycker du bäst om? Choklad!!!


Kommentarer
Postat av: jessica

hjälp mig med att berätta vad för slags bloggar du gillar! :) www.jeessica.webblogg.se

2009-03-10 @ 17:18:01
URL: http://jeessica.webblogg.se/
Postat av: sannie

falukorv </3

2009-03-10 @ 18:18:02
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: Sofia

CHOKLAD :D

2009-03-12 @ 14:17:40
URL: http://gummibollen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0