GRATTIS SYSTER

Först och främst måste jag bara säga grattis till min syster som fyller 19år idag. Hurra hurra hurra hurra!

Några av hennes kompisar kom hit och sjöng för henne vid sju imorse (!) jäkla levande var det, men jag lyckades somna om och det verkar hon med ha gjort :P

Det ser ut som att det ska börja regna när som helst nu, men det gör mig faktiskt inget. Det röda på min bränna har lagt sig nästan helt nu och jag ser riktigt brun ut, härligt!
Idag hade jag i alla fall tänkt att äta lunch ute med tommy, kina blir det nog tror jag.
Bäst att jag hoppar in i duschen direkt och fixar till mig nu!

Kommentarer
Postat av: Syster

Hahaha! Helt underbart ju! De hade hämtat tårtan klockan tre inatt! <3

2009-07-08 @ 11:00:37
URL: http://lorentzon.blogg.se/
Postat av: sandraochsofia

vi sager med gratis ;)

2009-07-08 @ 11:38:26
URL: http://www.metrobloggen.se/ohmydays

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0