Godmorgon vänner

Idag är det verkligen grått och det har regnat, nu får gärna sommaren komma tillbaka. Det är helt sjukt hur snabbt sommaren går och så långsamt vintern kommer att gå, usch så tråkigt.
Jag skulle absolut kunna flytta till ett land med varmare breddgrader, tänk vad lyxigt och ha sommar året runt!!

Idag firar jag och tommy 1,5år tillsammans! Vi har inte planerat något, men som den guldklimp han är, tror jag ändå att han redan har funderat ut något, hihi ;)

Annars hade jag tänkt att ta en tripp till biblioteket med syrran idag. Nu när jag läst ut Harry Potter böckerna vill jag ha lite schyst sommarläsning.
Om ni har några förslag på bra böcker tar jag gärna emot dem. :)

Kommentarer
Postat av: Erika

Ja det var superkul inte var dag man klär upp sig till gala som mamma precis ;-)

2009-07-09 @ 10:30:24
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: lotta

tack så mycket! :) grattis till 1,5 årsdagen eller vad man ska säga! :)

2009-07-09 @ 12:01:51
URL: http://wooha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0