Den andra

Hej vänner!
Det är riktigt kallt ute men trots det har solen varit framme flera gånger och det har varit riktigt härligt i solen.
Jag var imorse uppe redan klockan kvart i sju, kan ni tänka er! Det var år och dagar sedan jag var uppe så tidigt och jag må säga att det var tröttsamt till en början men väl ute i friska luften så blev jag näst intill pigg. Men sju minus grader, fy bubblan!
Nåväl, jag har varit iväg hela dagen ända fram till elva så jag kom hem för en liten stund sedan med andra ord.
Jag har i alla fall fått några nya idér och jag ser nästan ljust på framtiden.
Vad gör ni idag?

Kommentarer
Postat av: Jacks mamma

Vi kan fika imorn eftermiddag...annars kanske nångång nästa vecka?! Kram

2009-02-02 @ 11:44:49
URL: http://jacksmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0