Redan torsdag

Godmorgon på er! Det är redan torsdag idag, denna veckan har gått otroligt snabbt. Men det är ju både positivt och negativt.
Det är verkligen tråkigt väder idag, alldels grått och trist, dessutom har all snö regnat bort. Det ser ut som om det kommer att börja regna när som helst. Supertrist!

Inatt drömde jag världens mest konstiga dröm och när jag vaknade har både min arm och hela handen plus min rumpa domnat bort! Detta har aldrig hänt innan och det var en jäkligt skum känsla att rumpan var borta, usch, låt det aldrig hända igen. För resten, hur kunde det ens hända?!
Kram hela dagen!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha fråga Jerker han brukar lyckas rätt ofta xD

2008-11-27 @ 11:08:59
URL: http://gummibollen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0