Joo, jag är hemma..

...men jag har inte hunnit uppdatera min blogg vilket jag är hemskt ledsen för men anledningen till detta är min kära pojkvän.
Ni förstår i måndags råkade han ut för en olycka och jag har tagit hand om honom nu under veckan när det varit lite synd om honom.
Det var så att han fick en motor över sig, för som bekant så arbetar han ju som elektromekanier och det bärde sig inte bättre än att han fick åka till sjukan och där fick han diagnosen inre blödning så han har inte kunnat göra någonting med vänster handen och var därför hemma hela veckan och då var jag så söt och tog hand om honom.
Men imorgon ska han arbeta igen och då får vi väl se hur det går. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0