Manliga händer vid kvinnligt

Ibland är det riktigt riktigt bra att ha en händig man! Ni förstår jag hade en klänning där ringen som håller ihop bandet med klänningen hade gått sönder och när jag skulle försöka fixa det här själv så var jag visst klenare än jag trodde, haha!
Så igår fick Tommy hjälpa mig att fixa min klänningen och gud vad bra det blev! Jag har inte hunnit använda den innan den gick sönder men nu är den ett alternativ till utgången på lördag!
Så det kan gå, till och med vid mina kläder får pojken visa sina manliga och händiga sidor! Där ser man!
Jag är i alla fall super nöjd och det blev attans bra!


Kommentarer
Postat av: sarah

jag älskar stoora manliga händer, så sexigt:$

2009-02-13 @ 11:34:47
URL: http://sarintaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0