TÄVLING

 
Sådär, vi firar alltså fyra år med bloggen och jag tänkte lotta ut fyra (fyra år) smycken från mina egna handgjorda smycken. Det är smyckena ovan man kan vinna. Fyra vinnare alltså, hoppas många vill vara med och tävla. Tävlingen avslutas till helgen.
 
För att delta och kunna ha en chans att vinna ska du göra följande:
 
1. Gilla Akire design på facebook. HÄR
2. Dela den på det smycke som du helst vill vinna med en länk eller adress hit, har du ingen blogg dela bilden på facebook med länk till ikaaan.blogg.se. Lämna därefter en kommentar om inlägget.
Kan du tänka dig flera smycken går det bra att dela flera bilder.
 
LYCKA TILL!

Kommentarer
Postat av: Syster

Fina smycken Syster! :)

2012-10-05 @ 08:40:03
URL: http://lorentzon.blogg.se
Postat av: Lillasyster

Fåglarna är ju super!

2012-10-08 @ 22:05:27
Postat av: Elin

Vad fina!

Läs min livsstilsblogg där jag skriver om mitt liv, träning och Lchf. Om två veckor reser jag och min sambo ut i världens med start i Asien. Kika gärna, lämna en kommentar och hjälp mig att få en större blogg. Tack! www.elinsvantesson.blogg.se

2012-10-11 @ 20:17:16
URL: http://www.elinsvantesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0