En lista

Någon stal den här listan och då stal jag den vidare.

Hur gammal är du om fem år?

- Tjugosju.

Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

- Kollegorna på jobbet.

Hur lång är du?

- 165 stadiga centimeter.

Vilken är den senaste filmen du sett?

- Norbit. Hade sett den innan, men den är rätt kul.

Vem ringde du senast?

- Jobbet, tre gånger på raken.

Vem ringde dig senast?

- Mamma eller Elin.

 Hur löd det senaste sms:et du fick?

”Gott:)”

 Föredrar du att ringa eller skicka sms?

- Om jag bara vill något snabbt skickar jag sms, men om jag vill prata en liten stund så ringer jag.

Är dina föräldrar gifta eller skilda?

- Inget av delarna.

När såg du senast din mamma?

- Igår.

 När vaknade du i dag?

- Runt sju, men jag gick upp 7.20.

 Var tror du att du befinner dig om tio år?

- I ett varmt land i en pool badandes i champange.

 Vad fick dig verkligen att skratta senast?

- Tommy troligen. Eller något barn kanske.

Hur stor är din säng?

- 120.

Sover du med eller utan kläder på dig?

- Det är väldigt olika. Men det är jobbigt att ha pyjamasbyxor, lakandet bara knölar sig då.


Vilka städer har du bott i?

- Bara en endaste.


Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

- Barfota, alla gånger!!


Är du social?

- Ja det skulle jag nog vilja påstå.


Tycker du om kaffe?

- Självklart.


Vad dricker du till frukost?

- Jucie helst, men inte apelsin. Och inte med fruktkött.


Sover du på någon särskild sida?

- Helst vänster, men höger går bra också.


Kan du spela poker?

- Javisst.

Tycker du om att mysa/kela?

- Ja men självklart!! Love it!


Är du en beroendemänniska?

- Njae, ibland kanske. Är ju beroende av mat och Tommy.

Känner du någon med samma födelsedag som din?

- Nej, faktiskt inte. Någon av er som fyller den 13 april?

Vill du ha barn?

- Ja!!!

Har du någonsin åkt ambulans?

- Inte vad jag vet. Kanske någon gång när jag var liten, men jag tror inte det.

Vad spenderar du helst pengar på?

- Helst? SKOR!

Sover du med gosedjur?

- Räknas Tommy?

Flirtar du mycket?

- Ja, med Tommy.

Har du fått fortkörningsböter någon gång?

- Ha ha ha. Nej.

 Vilken var den senaste boken du läste?

- ”Hollywood girls". Nu läser jag "50 sätt att träffa en kille på".


Kommentarer
Postat av: Sara

Min pappa fyller år den 13 april! ;-)

2012-01-17 @ 18:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0