Torsdag med sol

Hej på er vänner!
Jag har varit vaken ett tag men jag har hållt på att svara på alla era fina kommentarer, ni är för söta! Puss på er!

Idag är det torsdag och det är ännu en dag med sol, yey! Det är vi glada för. Dock blåser det fortfarande men det kan vi överleva nu när det är så fint väder. Återstår bara att se om det håller i sig över helgen med för det hade ju varit väldans trevligt. Hihi

Jag tänkte ge mig ut på promenad nu men senare ikväll blir det träning med sis, annars händer det nog inte så mycket mer idag förutom att jag ska ta och njuta massor av solen, vilket är givet när det är så fint ute.
Puss på er sötisar!

Kommentarer
Postat av: Emms

sv: jao :D

följ gärna bloggen med blogglovin =)

2009-03-19 @ 11:18:37
URL: http://konstigaemms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0