Hej bloggen

Det har gått ännu en hel dag då jag varit iväg. Det är mycket nu alltså, men imorgon ska jag vila upp mig och blogga en massa.

Kom hem för lite mer än en timme sedan och då har jag och syrran med en liten Elin på ett hörn, servat pappas bil där vi fick sitta och vänta i två timmar i stekande sol, fanns absolut ingenstans att ta vägen och inget att göra. Mitt ute i ödemarken. Stället var dessutom någon slags kombinering av verkstad, lackering, boende och bondgård. Herregud säger jag bara. Men efter det blev det mat och shopping, dock inget nytt för mig men två underbara klänningar till syster.

Igår kom vi hem cirka halv två och var dödstrött och jag tänkte inte på att ta några bilder när vi var och dansade heller, men några från stugan ska ni allt få.

Men nu får det nog bli lite avkoppling här.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0