Magen krånglar

Usch, det är inte roligt att vara mig just nu. Min mage krånglar som tusan och det är skit jobbigt och det gör bara ont ont ont.
Det började redan för en vecka sedan men sen hade jag inte ont på två-tre dagar så då trodde jag att det försvann men icke sa nicke.
Jag är ju helt emot anvädning av piller och dylikt då man försvagas av att avända det, så om man står ut blir man både starkare psykiskt och får dessutom bättre immunförsvar. Jag är inte den som går runt och klagar heller (såvida det inte är mens då det inte är mitt fel ;)) utan lider mer i tysthet, men dem flesta som känner mig ser på mig när något är fel då jag alltid är så glad annars, men men...
Jag undrar vad det kan vara och jag hoppas att det försvinner snart och snabbt.
Usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0