Juli



Ekebofestivalen! Jag var väldigt skeptisk till denna festival och jag undrade vad jag egentligen hade gett mig in på. Men det visade sig bli väldans kul och en av dem roligaste sakerna jag gjort.
För er som inte vet så är ekebofestivalen en dansbandsfestival.
Jag fick SATC boxen av tommy i sjumånaders present. Eller han angav det som anledning, han sa att han hade hört mig säga att jag ville ha den så han köpte den å gav mig den! Så otroligt gulligt!
Liseberg med fia och hanna! Jag skulle egentligen inte med men oj! Så mycket fia tvingade med mig på att åka har jag aldrig gjort innan och inte heller vågat själv. Roligt var det i alla fall! Tack för det!
Tommy semester! Pojken hade sen semester och oj vad jag längtade efter att få vara med honom hela dagarna. Så mys hade vi det. Badade å solade så fort tillfälle gavs. Ensamma i en hel vecka var helt underbart, en av dem bästa veckorna i mitt liv. <3

Vad hände i erat juli?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0