Full fart mot helgen!

Hej på er!
Ni kanske ser att jag lagt till en ny funktion här på bloggen?
Det ger er läsare en chans att få reklam på min blogg eller så kan ni bara skriva en hälsning till mig.
Det fungerar som ett sms och det stannar kvar i tio minuter om någon annan skriver, annars stannar det kvar i ett helt dygn.
Smset kostar tio kronor så det blir en krona per minut, bra va?
Jag längtar redan tills det första kommer upp!

Nåväl, idag är det fredag vilket betyder full fart mot helgen. Jag ska först under dagen ta och städa lite granna, kan behövas! Sen i eftermiddag kommer fia hit en sväng å så är det ju Let's dance ikväll. Synd bara att blondinbella åkte ut förra veckan och så är ju inte maggan kvar idag heller, men men, det får väl gå.
Vad ska ni hitta på idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0