Friday!

Hej vänner!
Gud vad den här veckan har gått snabbt, bara racat sig förbi. Men skönt det, för nu är det helg, vilken gärna får gå mycket mycket långsamt. Hihi
Det är kass väder ute idag, snöar för fullt. Stora snöflingor och det har redan kommit ganska mycket snö, usch!
Idag har jag huset för mig själv, vilket i och för sig är skönt. Så jag ska passa på att testa lite kläder inför morgondagen, åh jag ser fram emot det som en tok! Det kommer bli så roligt.
Imorgon på förmiddagen har jag även lovat att hjälpa pojken min, så vi får väl se hur mycket hjälp jag är. ;)
Vad ska ni göra i helgen?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åka tåg o bli bortskämd (A)

2009-01-23 @ 09:53:04
URL: http://gummibollen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0