Kul lista

Stänger du av mobilen när du sover?
Det har hänt en gång å då pajade den så jag fick lämna in den. Aldrig mer säger jag bara.

Vem såg dig senast naken?
Tommypojken

Hur såg du ut på högstadiet?
Helt okej, inte lika bra klädsmak men betydligt smalare.

Hur är du att ha som arbetskamrat?
Ingen aning du, men skulle att folk kan tycka att jag är glad å positiv.

Har du celluliter?
Japp, ganska många faktiskt.

Biter du på naglarna?
Nehejdu.

Har du något handikapp?
I golf kanske?

Svär du?
Inte så mycket faktiskt.

Är du trevlig mot Jehovs vittnen?
Definiera "trevlig".

Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?
Sallad! Finns ju tusen olika sätt att kombinera.

Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
Spenat, blodkorv eller blodpudding. Jag tycker heller inte om pannkakor eller soppor.

Har du blivit arresterad?
Nepp.

Är du rädd för Securitasvakter?
Nej, inte direkt.

Har du någonting att dölja?
Skulle jag inte vilja påstå, nej.

Har du kysst en polis?
Nej nej nej, big no no no.

Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta din pojkvän från krogen?
Självklart. Han skulle göra detsamma gör mig.

Vilken tv-serie skulle du helst leva i?
The hills pga allt drama. Blir mer spännande så. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0