Lillasyster och tandläkare

Elin kom nyss hem en sväng, så hon kommer hit och sätter sig bredvid mig. Jag börjar undra vad det är frågan om eftersom hon har jacka och allt på sig. Först tänkte jag att hon kanske ville sitta här men hon hade ju jacka?!
Iallafall, där sitter hon helt tyst sen visar hon mig sin tandläkarlapp och jag fattar nada så känner mig cptrött. Sen kläcker hon ur sig:
"ika, kan inte du följa med mig till tandläkaren?" What? tänker jag. Så kommer hon med en massa argument om att hon har tandläkarskräck och att det är en jätteläskig tysk tandläkare. What?!
Jag ger mig i slutändan och ska nu följa med henne till tandläkaren.

Sa jag att hon är femton år, förresten?

Kommentarer
Postat av: Elin

Det va läskigt ;oo xD

2008-10-10 @ 15:01:53
URL: http://elinlorentzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0