Underbara fredag!

Fredagen är här! Helg helg helg!
Idag vaknade jag av att det smattrade på fönstret och inte lite heller. Usch, jag ville bara krypa ner och gömma under täcket. Det regnar verkligen avskyvärt mycket idag, det bara öser ner. Kan det inte sluta regna och låta snön komma tillbaka? snälla?

Idag så hoppas jag att älskling har spännande överraskningar till mig ;)
Imorgon ska vi åka och julhandla och på kvällen blir det festligheter. Man skulle kunna säga att vi ska uppleva ett av våra minnen, på sätt och vis. För det var exakt samma sak förra året och guuu vad det ska bli roligt. Ser framemot både kvällen och morgondagen.
Så då får vi hoppas att klockan blir fyra snabbt idag. Eller vad säger ni? ;)

Kommentarer
Postat av: Angelica Norman

Åh det är så skönt med fredag!

2008-11-28 @ 10:50:58
URL: http://anjelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0