Twilight



Igår var jag å tommsi med fia och såg den här filmen i Halmstad. Den var bättre än förväntat men det kändes som att det blev mycket tomhet och många frågor så dem har troligen hoppat över mycket viktigt.
Den var lite dryg i början men sen efter halva filmen blev den riktigt bra.
Vi hade egentligen tänkt att se bondfilmen från början men sen i slutändan fick det bli den här ändå.
Bio salongen i Halmstad var dessutom super mysig och genialtiskt med två sits säten, kan det bli mysigare? Det får jag och honey ta nästa gång! Mys!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Yes tycker jag allt så får jag klara mig själv, för de såg bra mysigt ut :)

2008-11-24 @ 11:34:51
URL: http://gummibollen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0