Mysteriet löst!

Pojken kom hem hit till mig för att hämta mig, och jag måste säga att nog allt såg lite lurig ut. Innan vi åker tar vi en sväng förbi kina resturangen och älskling hinner tvätta sin bil i en automattvätt.
Sen undrar han om det är okej om vi åker upp till deras hus (Det som dem håller på och bygger) och eldar och sådär. Inga problem för mig. Jag har inte varit inne i det lilla huset där dom eldar i pannan innan och gud vad många roliga grejer det fanns där, dock jäkligt stökigt men dem håller ju på och bygger så jag godtar det. Massa grejer från när Tommy och hans bror var små såsom pyjamsar, skridskor (urgamla, såna bruna!!!) bilbana, en radio styrd bil som kostade Tommy hela veckopengen för året, massor helt enkelt! Dem brukar säkert sitta där och dricka kaffe med för massor av kaffe fanns det. Mycket tomma spritflaskor också. Många saker som jag inte ens visste var det var också för den delen, det blev riktigt intressant.
Sen matade vi ju hunden också såklart!



Sen åkte vi hem till dem och det visar sig att ingen är hemma. (!!) Hans pappa var tydligen och jagade i danmark och hans mamma på någon julgrej tror jag det var (puh), brodern hos kusinerna såklart. Haha! Jag visste att det var något lurt.
Senare på kvällen överraskade han mig med bowling med ett annat par. Dem var så söta på hemvägen, för officellt är dem inget par men dem börjar nog bli, så höll dem handen i bilen. Det var ursött! Ni förstår säkert inte min glädje men hon har väntat på honom hur länge som helst och nu verkade det äntligen bli av. Jag blir jätte glad! Vilken underbar lördag säger jag bara. :D

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vilken tur att det blev så bra :)

2008-11-16 @ 13:09:03
URL: http://gummibollen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0