Lördagen



Löragen spenderades med Tommyboy och några vänner i bowlinghallen. Två timmar av massa stim och skoj i samband med bowling. Det var en mycket rolig kväll och det var längesen jag bowlade med det gick toppen trots att jag inte gjorde någon strike, men lika glad var jag för det. Men det var bra nära iallafall, det kan jag ju alltid trösta mig med. Hihi
Tycker att det är ganska skönt med sådana kvällar ändå, man har roligt och det dricks ibland någon form av alkoholhaltig dryck men man kommer ändå hem relativit tidigt, vi kom hem strax innan tolv och det var skönt så att man ändå kan få lite skönhetsömn, men det klart att en fest då och då inte är fel, men omväxling förnöjer som det brukar heta. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0