Godmorgon

Godmorgon på er!
Igår var jag och hämtade ut mitt H&M paket och såklart som jag trodde så passade ju inte klänningen över brösten, jag visste ju nästan det innan men jag ville ändå ge det ett försök. Emilia å andra sidan älskade den och gud vad avis jag blev! Jag vill oxå ha små bröst!
När jag var på väg hem efter att ha hämtat paket så såg jag en häst och vagn skritta förbi. Först fattade jag inte vad det var för ljud och det tog ju in snabbt också så när dem sen kom upp jämsides blev man lite chockad. Inte varje dag man ser det och hästen var helt gigantisk med, man kände sig som en myra. Om det inte hade varit för regnet så såg det riktigt mysigt ut i alla fall. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0