Utmaning

Jag har blivit utmanad och självklart följer jag mitt uppdrag.

Regler:
1. Publicera reglerna på din blogg.
2. Svara på de sex 8-sakerna.
3. Meddelade de utmanade på deras bloggar.

8 favoritprogram:
1. Desperate Housewifes<3
2. Bonde söker fru
3. Ugly Betty
4. Boston tea party
5. Sing a long
6. Vänner
7. Gossip Girl
8. Sanningens ögonblick

8 saker jag gjorde igår:

1. Bloggade.
2. Tittade på film.
3. Smsade.
4. Lagade mat.
5. Pussades
6. Sov
7. Hämtade ut ett paket.
8. Såg att det snöade och suckade.

8 saker jag ser fram emot:

1. Nyårsafton.
2. Julafton.
3. Att denna finanskrisen tar slut.
4. Att få hem mitt lilla paket från H&M och hoppas att det blir en bra klänning till nyår.
5. Att få träffa vänner inom en snar framtid.
6. Att krama om min pojke.
7. Att få en fuskpäls.
8. Att det ska bli riktigt snö utan slask.

8 favoritrestauranger:
1. Edwins
2. Källarresturangen
3. Den vid elgiganten i gislaved?
4. Bambu
5. Grönpeppar
6. Wärdshuset.
7. Linneas fik?
8. Rendez-vous?


8 saker på min önskelista:

1. Att den här lågkonjunkturen ska försvinna.
2. Att jag får åka utomlands.
3. Att det slutar regna och börjar snöa. Mycket.
4. Att ett mirkakel sker.
5. Att jag vinner massor av miljoner och kan ägna resten åt livet åt att bara ha kul.
6. Att mina nära och kära får vara friska.
7. Att jag ska hitta en nyårs klänning.
8. Ny mobil.

Nu utmanar jag Sofia, Emilia, Elin och alla andra som vill hänga på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0