Juni



Jag tog studenten! Guuud vilken lycklig dag! Ingen mer skola, inga mer lärare, inga prov, inget tjat eller gnabb. Gud så skönt. Men ändå tråkigt att komma ifrån sådan vänner som man bara umgicks med under skolans tid och i skolan, men samtidigt är det inte dem vännerna som betyder mest.
Soligt å varmt som tusan var det oxå. Me like!



Emilia gick med på gustavs bal och jag fick agera någon slags stylist och fixa hennes hår och lite annat. Ända upp till Jönköping för detta och jag måste medge att det var mycket krångel där ett tag, men att vad fin min syster blev!



Midsommar firade jag och tommy med husvagn på camping, på den campingen i samma by där min släkt har stugan. Vännerna bodde i byn en hållplats med bussen ifrån oss så vi åkte till dem och dem åkte till oss. Riktigt roligt var det för mig och tommy att kunna vara för oss själva men ändå vara med vänner.
Mycket sol och värme var det i hela juni oxå, så mycket bad och mycket mycket jordgubbar var det!
Vad hände i erat juni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0