Elin tycker jag borde visa er och göra den här

Jag & min partner:

Vad heter ni?
Tommy och Erika
Hur träffades ni? På en fest
Hur länge har ni varit tillsammans? Snart 1 år (åh!)
Är ni förlovade? Nej.
Bor ni ihop? Tyvärr inte.
Har ni barn? Haha, nej du. Det får allt vänta, läänge.
Har båda körkort? Neje.
Kommer du ihåg er första kyss? Japp, faktiskt.
Vem sa "Jag älskar dig" först? Tommy.
Vem är äldst? Tommy på den frågan oxå.
Vilka stjärntecken är ni? Jag är vädur och tommy kräfta
Vem fyller först på året? Jag, muhaha
Vem är längst? Nästan lika långa men tommy är typ fem centimeter längre.
Vem sjunger bäst? Jaaag! Fast tommy kan texterna bäst.
Håller ni i handen på stan? Absolut.
Var nån av er oskuld när ni träffades? Vad är det här för fråga?
Kände ni varann innan ni blev ihop? Inte första gången vi blev ihop, men andra dåså.
Vad har ni gemensamt? Vi har mycket samma åsikter, uppfostrade på ganska lika sätt, upplever saker väldigt lika m.m
Blev du kär i första ögonkastet? Haha, jag vet inte det riktigt. Men tommy blev. ^^
Har ni någon speciell låt? Jaaaapp :D
Har ni några "fri kort"? Vi har inte direkt pratat om det, men mitt skulle vara ashton kutcher!
Har ni stora framtidsplaner? Jag har i alla fall. Eller i nuläget är det väl mest drömmar.
Har ni gråtit i varandras armar?
Joo.
Har ni varit utomlands tillammans? Neje
Vilket är ert bästa minne? Jadu, midsommar, nyårafton förra året, hela sommaren i stort sett, hösten förra året. Finns ju massor.
Vem lagar bäst mat? Jaaaag, jag kan i alla fall laga mest. Och brukar få laga mest ;)
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Myser, tittar på tv, lagar mat, bakar. Det varierar helt enkelt.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Jooo, oftast.
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Neeej :)
Blir du lätt svartsjuk? Nej, jag är inte direkt svartsjuk av mig.
Brukar ni bråka? Ibland.
Ringer eller SMS:ar ni mest? Smsar tror jag.
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Det går ju inte peka ut någon specifik på sin pojkvän heller ;)
Vad använder ni för preventivmedel?
Men gud, vilken fråga?
Brukar nån av er prata i sömnen? Tommy har gjort det några gånger ja, han säger att jag har gjort det med men det tror vi ju såklart inte på. "Jag ska bara gå igenom vattenfallet här" eller "Jag ska borsta ner smulorna från bordet." Den sista var den senaste.
Han är för söt min pojke.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0