Det är fullt av utmaningar nu för tiden

Men jag är itne den som är den, det är ju mest bara roliga saker ;P

Roligaste t9-"felet" på mobilen? Hmm, jag vet inte riktigt. Finns många ord som inte finns med som borde finnas med.

Vilket fylleminne förföljer er och ger er skamsköljningar när ni tänker på det? Sista årets tomte, dessutom fick jag ärr efter det också. Men nåväl, det var ju faktiskt den sista...

Vilken bloggare är erat frikort (som ni får ligga med en gång trots att ni har en partner)? Jag tror inte jag har något, och jag tror inte jag vill ha något heller.

Har ni snattat någon gång och vad? Nej, om inte provsmak av godis räknas?

För att jämna ut. Vad är det minst egocentriska ni gjort? När jag var liten och gav bort all min frukt på rasten.

När ljög ni senast? Hmm, det vet jag itne riktigt. Säkerligen i veckan.

Hur många gånger om dagen tänker ni på ert utseende? Varje gång jag går förbi något man kan spegla sig i och mer därtill.

Det fulaste klädesplagget ni haft genom tiderna? Blåa byxor med tigrar på.

Vad tycker du om sådana här utmaningar? Dem är roliga!


Nu utmanar jag såklart Sofia, Emilia, Elin och alla som läser! Lämna gärna en kommentar så jag kan få läsa er svar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0